1️⃣ Analýza potřeb a požadavků
2️⃣ Konzultace vhodného řešení
3️⃣ Prodej a instalace zařízení
4️⃣ Navázání servisní a materiálové smlouvy
5️⃣ Pravidelná údržba a dodávky spotřebního materiálu
6️⃣ Rychlý a spolehlivý servis
Chcete být vlastníkem zařízení, ale ne problémů s jeho chodem a tiskem? I s tím dokážeme pomoci. Prostřednictvím služby servisní a materiálové smlouvy vybavíme vaší kancelář vhodným řešením na míru a vaše kolegy zbavíme prostojů spojených s provozem tiskárny.
V prvé řadě zjistíme vaše potřeby, požadavky a zmapujeme tiskové prostředí.
Na základě zjištěných informací navrhneme vhodná řešení, která představíme a vše vysvětlíme.
Po odsouhlasení návrhů zařízení dodáme, nainstalujeme a personál zaškolíme.
Na zařízení navážeme servisní a materiálovou smlouvu, která vám zajistí bezproblémový chod zařízení, dodávky spotřebního materiálu a servis. Vše za předem smluvených a plně transparentních podmínek.
Pravidelné návštěvy našimi servisními techniky, kteří stroj zkontrolují a doplní zásoby spotřebního materiálu. Preventivní kontroly vám zajistí dlouhou životnost zařízení a špičkovou kvalitu tisku.
V případě problémů je připraven rychlý a spolehlivý servis. Na vás je jen tisknout.
Dlouhá životnost stroje: Pravidelné údržby, výměny náhradních dílů a seřízení stroje zajišťují optimální funkčnost a prodlužují životnost.