Jak postupujeme:

 

1️⃣ Analýza potřeb a požadavků

 

2️⃣ Konzultace vhodného řešení

 

3️⃣ Prodej a instalace zařízení

 

4️⃣ Navázání servisní a materiálové smlouvy

 

5️⃣ Pravidelná údržba a dodávky spotřebního materiálu

 

6️⃣ Rychlý a spolehlivý servis

Servisní a materiálová smlouva

 

Chcete být vlastníkem zařízení, ale ne problémů s jeho chodem a tiskem? I s tím dokážeme pomoci. Prostřednictvím služby servisní a materiálové smlouvy vybavíme vaší kancelář vhodným řešením na míru a vaše kolegy zbavíme prostojů spojených s provozem tiskárny.

 

Jak postupujeme?

 

V prvé řadě zjistíme vaše potřeby, požadavky a zmapujeme tiskové prostředí.

 

Na základě zjištěných informací navrhneme vhodná řešení, která představíme a vše vysvětlíme.

 

Po odsouhlasení návrhů zařízení dodáme, nainstalujeme a personál zaškolíme.

 

Na zařízení navážeme servisní a materiálovou smlouvu, která vám zajistí bezproblémový chod zařízení, dodávky spotřebního materiálu a servis. Vše za předem smluvených a plně transparentních podmínek.

 

Pravidelné návštěvy našimi servisními techniky, kteří stroj zkontrolují a doplní zásoby spotřebního materiálu. Preventivní kontroly vám zajistí dlouhou životnost zařízení a špičkovou kvalitu tisku.

 

V případě problémů je připraven rychlý a spolehlivý servis. Na vás je jen tisknout.

 

Klíčové výhody servisní a materiálové smlouvy:

 

  • Předvídatelné a stabilní náklady:
    • Rovnoměrné a přesně kalkulované náklady: Náklady na tisk/kopírování jsou po celou dobu trvání smlouvy rovnoměrné a stejně vysoké díky Fixní Ceně za Tisk (CPP).
    • Žádné Nenadálé Výdaje: Fixní měsíční poplatek za servis a tisk eliminuje riziko nečekaných nákladů na opravy.
  • Maximální provozuschopnost a jistota:
    • Garance rychlého servisu: Rychlost servisního zásahu je garantována; nemůže dojít k dlouhodobým výpadkům stroje.
    • Náhradní stroj zdarma: Při časově náročnější opravě je zdarma zapůjčen náhradní stroj.
  • Bezstarostná logistika:
    • Dodávky materiálu: Spotřební materiál (tonery, díly i papír) je sledován a doručován automaticky přímo ke stroji dříve, než jej potřebujete.
    • Úspora času zaměstnanců: Odpadají starosti s nákupem materiálu, sledováním počtu výtisků a administrativou pro IT a nákupní oddělení.
    • Využití papíru pro všechna zařízení: Zavážený xerografický papír lze používat i do ostatních tiskových zařízení v kanceláři.
  • Garance kvality a životnosti:
    • Vysoká kvalita výtisků: Používání pouze originálních nebo prémiových certifikovaných materiálů.
    • Dlouhá životnost stroje: Pravidelné údržby, výměny náhradních dílů a seřízení stroje zajišťují optimální funkčnost a prodlužují životnost.

       

Chcete se zbavit veškerých strastí tisku ve vaší společnosti? Rádi Vám s tím pomůžeme! Kontaktujte nás!

Máte zájem o naše služby nebo potřebujete více informací?
Napište nám!

Tiskárna budoucnostiBílá šipka ukazující na řešení

Chci se zbavit starostí s tiskem!

Webdesign a vývoj