Jak postupujeme:
1️⃣ Analýza potřeb a požadavků
2️⃣ Konzultace vhodného řešení
3️⃣ Kompletní instalace zařízení
4️⃣ Implementace zařízení
5️⃣ Pravidelná údržba a dodávky spotřebního materiálu
6️⃣ Rychlý a spolehlivý servis
Tisk bez investic, bez starostí a s plným servisem? Pronájem tiskáren KONICA MINOLTA a Brother
Tisk, kopírování a skenování by nemělo být starostí, ale samozřejmou součástí vaší práce. Chápeme, že každá kancelář potřebuje spolehlivost bez kompromisů a cenovou předvídatelnost. Proto jsme již 30 let partnerem a autorizovaný dodavatel špičkových multifunkčních zařízení a tiskáren značek KONICA MINOLTA a Brother pro stovky našich klientů.
Jak postupujeme?
V prvé řadě zjistíme vaše potřeby, požadavky a zmapujeme tiskové prostředí.
Na základě zjištěných informací navrhneme vhodná řešení, která představíme a vše vysvětlíme.
Po odsouhlasení návrhů zařízení dodáme, nainstalujeme a personál zaškolíme.
O pronajaté zařízení je plně postaráno. V rámci služby máte zajištěn bezproblémový chod zařízení, dodávky spotřebního materiálu a servis. Vše za předem smluvených a plně transparentních podmínek.
Pravidelné návštěvy našimi servisními techniky, kteří stroj zkontrolují a doplní zásoby spotřebního materiálu. Preventivní kontroly vám zajistí kvalitní a bezproblémový tisk.
V případě problémů je připraven rychlý a spolehlivý servis. Na vás je jen tisknout.
Klíčové výhody pronájmu s profesionální službou:
- Předvídatelné a stabilní náklady:
- Rovnoměrné a přesně kalkulované náklady: Náklady na tisk/kopírování jsou po celou dobu trvání smlouvy rovnoměrné a stejně vysoké díky Fixní Ceně za Tisk (CPP).
- Žádné Nenadálé Výdaje: Fixní měsíční poplatek za servis a tisk eliminuje riziko nečekaných nákladů na opravy.
- Maximální provozuschopnost a jistota:
- Garance rychlého servisu: Rychlost servisního zásahu je garantována do 8 pracovních hodin; nemůže dojít k dlouhodobým výpadkům stroje.
- Náhradní stroj zdarma: Při časově náročnější opravě je zdarma zapůjčen náhradní stroj.
- Bezstarostná logistika:
- Dodávky materiálu: Spotřební materiál (tonery, díly i papír) je sledován a doručován automaticky přímo ke stroji dříve, než jej potřebujete.
- Úspora času zaměstnanců: Odpadají starosti s nákupem materiálu, sledováním počtu výtisků a administrativou pro IT a nákupní oddělení.
- Využití papíru pro všechna zařízení: Zavážený xerografický papír lze používat i do ostatních tiskových zařízení v kanceláři.
- Garance kvality a životnosti:
- Vysoká kvalita výtisků: Používání pouze originálních nebo prémiových certifikovaných materiálů.
- Dlouhá životnost stroje: Pravidelné údržby, výměny náhradních dílů a seřízení stroje zajišťují optimální funkčnost a prodlužují životnost.
- Maximální flexibilita:
- V rámci spolpráce se snažíme být maximálně flexibilní. Od nastavení smlouvy, fakturaci, pravidelné vyúčtování až po možnost obměny a upgradu zařízení za více vyhovující.