OptimicDoc

OptimicDoc – Vaše dokumenty pod kontrolou

 

OptimiDoc je první all-in-one řešení, které vám zefektivní práci s firemními dokumenty. Zjednoduší a urychlí práci Vašim zaměstnancům, ochrání Vaše dokumenty a sníží firemní náklady, a to díky svým nástrojům pro zabezpečení multifunkčních zařízení, tisk, skenování a kontrolu nákladů.

 

Úspory

  • Kompletní přehled nejen o tiskových nákladech s rozdělením na jednotlivé lokality, zařízení, oddělení či uživatele.
  • Automatizace zpracování příchozích dokumentů pomocí skenovacích procesů s podporou čárových kódů či zónového OCR.
  • Snadné napojení na stávající systémy zákazníka bez nutnosti dalších rozšíření.

 

Produktivita

  • Tisk na kterémkoliv zařízení s možností nastavení dokončovacích funkcí jako sešití či oboustranný tisk přímo na zařízení.
  • Skenování dokumentů do Wordu nebo prohledávatelného PDF přímo ze zařízení.
  • Malé administrační nároky bez nutnosti instalace aplikací na pracovní stanice zaměstnanců a jejich následné správy.

 

Zabezpečení

  • Pomocí zabezpečení uzamknete multifunkční zařízení před neoprávněnými osobami pomocí karty nebo PINu. Tím nejenom že snížíte výdaje za neoprávněné používání, ale hlavně zamezíte možnosti zcizení firemních dat. Zároveň můžete definovat pro uživatele úroveň přístupu k jednotlivým funkcím a informacím.

 

Tisk

  • Tisk nabízí uživatelům snazší a rychlejší vytištění dokumentu na kterémkoliv zařízení. Díky tomu již uživatel není limitován konkrétním zařízením, na které úlohu poslal, a zároveň si nastaví výslednou podobu dokumentu přímo na zařízení. Pomocí mobilního tisku nebo tiskových konektorů může své dokumenty odeslat do tisku přímo z mobilu nebo svého cloudového úložiště.

 

Bezpečnost

  • Zabezpečení zařízení a dokumentů do doby přihlášení na konkrétním zařízení pomocí karty, PINu nebo jména a hesla.
  • Možnost kontroly tisknutých dokumentů administrátorem s detaily o dané úloze, jako je počet stran nebo náhled na dokument.
  • Zabezpečený přenos dat mezi počítačem a samotnou tiskárnou pomocí SSL.

 

Sledování výdajů

  • Reporting a monitoring Vám pomůže získat přehled o vytížení tiskových zařízení a tiskových nákladech jednotlivých uživatelů a oddělení. Informace o tiskových
  • nákladech dokáže OptimiDoc sledovat nejen na velkých multifunkčních zařízeních, ale také na malých USB tiskárnách.

 

Skenování

  • Skenování zajistí digitalizaci Vašich dokumentů pomocí aplikace přímo v multifunkčním zařízení. Následně tyto dokumenty dokáže zpracovat a archivovat ve Vašich úložištích. V rámci zpracování dokáže dokument převést do editovatelné podoby, rozdělit podle čárového kódu nebo vyčíst konkrétní informace z daného místa v dokumentu.

 

Ke stažení

OptimicDoc 743.92 KB stáhnout